Βελτιώσεις αυτοκινήτων | Car tuning by Sassalos
Ο πάγκος δοκιμών DynoJet μας συγκαταλέγεται στους πιο μοντέρνους και καλύτερους πάγκους δοκιμών του κόσμου.





Αυτό επιτρέπει ακριβείς μετρήσεις έως και 2000 (hp) ίππων και συνεπώς είναι επίσης ιδανικός για οχήματα υψηλής απόδοσης.
Όλα τα δεδομένα μέτρησης τροφοδοτούνται απευθείας μέσω του φρένου του πάγκου δοκιμών στον κεντρικό υπολογιστή.
Το δυναμόμετρο αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει απαραίτητες πρόσθετες πληροφορίες, όπως ταχύτητα και θερμοκρασία αναρρόφησης αέρα. Η μέτρηση ξεκινά με μια δεδομένη ταχύτητα, κυρίως στην περιοχή περίπου των 50 km / h, και τελειώνει πάντα στην επόμενη με την τελευταία ταχύτητα, π.χ. στην περίπτωση ενός Audi RS 4 στην πέμπτη ταχύτητα.



Επικοινώνησε μαζί μας για ραντεβού δυναμομέτρησης
Dyno Δυναμόμετρο | Λίγα λόγια ακόμη
Ένα δυναμόμετρο ή “dyno” για συντομία, είναι μια συσκευή για ταυτόχρονη μέτρηση της ροπής και της ταχύτητας περιστροφής (RPM) κινητήρα ή άλλου περιστρεφόμενου πρωταρχικού κινητήρα, ώστε να μπορεί να υπολογιστεί η στιγμιαία ισχύς του, και συνήθως εμφανίζεται από το ίδιο το δυναμόμετρο ως kW ή bhp.
Τα δυναμόμετρα,
εκτός από το ότι χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών ροπής ή ισχύος μιας υπό δοκιμή μηχανής, χρησιμοποιούνται δυναμόμετρα και σε έναν αριθμό άλλων ρόλων. Σε τυπικούς κύκλους δοκιμών εκπομπών, όπως π.χ. αυτοί που ορίζονται από το αρμόδιο υπουργείο συγκοινωνιών. Τα δυναμόμετρα χρησιμοποιούνται για την παροχή προσομοιωμένης φόρτωσης δρόμου είτε του κινητήρα (χρησιμοποιώντας δυναμόμετρο κινητήρα) είτε πλήρους κινητήρα (χρησιμοποιώντας δυναμόμετρο πλαισίου). Πέρα από τις απλές μετρήσεις ισχύος και ροπής, τα δυναμόμετρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος μιας δοκιμαστικής βάσης για μια ποικιλία δραστηριοτήτων ανάπτυξης κινητήρα, όπως η βαθμονόμηση των ελεγκτών διαχείρισης κινητήρα. Λεπτομερείς έρευνες για τη συμπεριφορά καύσης και τριβολογία.
Ένα δυναμόμετρο αποτελείται από..
..μια μονάδα απορρόφησης (ή απορροφητή / οδηγού), και συνήθως περιλαμβάνει ένα μέσο για τη μέτρηση της ροπής και της ταχύτητας περιστροφής. Μια μονάδα απορρόφησης αποτελείται από κάποιο τύπο ρότορα σε ένα περίβλημα. Ο ρότορας συνδέεται με τον κινητήρα ή άλλο υπό δοκιμή εξοπλισμό και είναι ελεύθερος να περιστρέφεται με όποια ταχύτητα απαιτείται για τη δοκιμή. Παρέχονται ορισμένα μέσα για την ανάπτυξη ροπής πέδησης μεταξύ του ρότορα και του περιβλήματος του δυναμόμετρου. Τα μέσα για την ανάπτυξη ροπής μπορεί να είναι τριβή, υδραυλικά, ηλεκτρομαγνητικά ή διαφορετικά, ανάλογα με τον τύπο της μονάδας απορρόφησης / οδηγού.
Ένα μέσο για τη μέτρηση της ροπής είναι να τοποθετηθεί το περίβλημα του δυναμόμετρου έτσι ώστε να είναι ελεύθερο να περιστραφεί εκτός εάν συγκρατείται από έναν βραχίονα ροπής. Το περίβλημα μπορεί να περιστραφεί ελεύθερα χρησιμοποιώντας στροφέα συνδεδεμένα σε κάθε άκρο του περιβλήματος για να το στηρίξει σε ρουλεμάν trunnion που είναι τοποθετημένα σε βάθρο. Ο βραχίονας ροπής συνδέεται με το περίβλημα dyno και τοποθετείται μια κλίμακα ζύγισης έτσι ώστε να μετρά τη δύναμη που ασκείται από το περίβλημα dyno στην προσπάθεια περιστροφής. Η ροπή είναι η δύναμη που υποδεικνύεται από τις κλίμακες πολλαπλασιασμένη επί το μήκος του βραχίονα ροπής που μετριέται από το κέντρο του δυναμομέτρου. Ένας μετατροπέας κυψέλης φορτίου μπορεί να αντικαταστήσει τις ζυγαριές προκειμένου να παρέχει ένα ηλεκτρικό σήμα ανάλογο με τη ροπή.
Ένα άλλο μέσο για τη μέτρηση της ροπής είναι η σύνδεση του κινητήρα με το δυναμό μέσω ζεύξης ανίχνευσης ροπής ή μετατροπέα ροπής. Ένας μετατροπέας ροπής παρέχει ένα ηλεκτρικό σήμα ανάλογο με τη ροπή.
Όταν είναι διαθέσιμα σήματα ροπής και ταχύτητας, τα δεδομένα δοκιμής μπορούν να μεταδοθούν σε ένα σύστημα απόκτησης δεδομένων και όχι να εγγραφούν χειροκίνητα. Τα σήματα ταχύτητας και ροπής μπορούν επίσης να καταγραφούν από έναν καταγραφέα γραφημάτων ή έναν σχεδιαστή.